2022. március 29., kedd

Együttérzés fontossága


Empátiában soha nem szűkölködtem.
Már gyerekként is anyámat sajnáltam,
mennyi dolga volt... segíteni próbáltam,
talán nem voltam nagyon útban, remélem...

Mesékbe, filmekbe beleéltem magam,
torkomat fájón szorongatta a részvét,
s ha már nem bírtam, mit a fájdalom kimért,
hogy más nehogy lássa, arcom eltakartam.

Érzékeny vagyok mindenki gondjára,
rám már nem jut idő, így inkább hallgatok.
Bár segíteni néha, s csak ebben-abban tudok,
gyakran az is számít, ha figyelek szavára.

Magamon is érzem, rám is férne olykor
egy kis figyelem, de ez vagy jön, vagy sem;
szerencsém nem sok van, kérni sem kérhetem,
pedig én is magam alatt vagyok sokszor.



















Verslista
feladata:
Ölelkezőrímekből álló verset írjunk, melynek témája kötött.
Négysoros versszakok, melyek száma: tetszőleges.
Szótagok száma a sorokban: tetszőleges.
Téma: EGYÜTTÉRZÉS.
A versszakok rímképlete: a b b a  - stb… (az első és a 4., valamint a középső két sor rímeljen egymással).

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése