2020. május 24., vasárnap

Háromszor fehérben


Apró kislány voltam,
fehérben, kezemben
aprófejű rózsaszín
szegfűcsokrot tartottam.
Mindenki mosolygott,
a virághatos előtt vidám
volt minden társam,
csak én egyedül valahogy
végig szomorú voltam.

Kislány voltam, kicsit
nagyobb, fehérben,
selyem rózsakoszorúval,
teljes megilletődéshez
illő riadalommal.
A nem megfeleléstől
már akkor is féltem,
hogy ez a "megtisztelés"
nem illet meg engem...

Aztán tizenpár évvel később
nagylány voltam, szinte felnőtt,
fehér madeira csipkésen,
szinte porrá zúzódva
félelmemben,
hogy el ne vágódjak a
kelleténél kissé hosszabb
szerelésemben.

Gerberacsokor volt akkor
a divat, de legszívesebben
színes vadvirágcsokrot
tartottam volna kezemben...
mert azt hiszem, az
fejezett volna ki
leginkább engem.


FB - szómegadásos játék.
6 szó: riad, zúz, por, vadvirág, selyem, teljes

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése