2021. augusztus 5., csütörtök

Saját sárkányom


Míg tehettem, áldásnak érezve gyakran hevertem
friss illatú mezőn, s felhőket figyeltem,
játék volt csupán, de csodaként észleltem,
isteni ajándék volt, mikor a felhők által
kibomlott formákat, alakzatokat észrevettem...

Előbb misztikus égi csodának véltem...
egy sárkány bontakozott ki, őt néztem,
mily büszke dicsőséggel száll a habok között,
csendben siklik, elúszik a felhőfodrok fölött.

Aztán egyszer csak valami megváltozott -
a szélirány talán? - Sárkányom feje lehullott,
teste ismeretlen alakot öltve darabokra oszlott.
Sajnáltam nagyon... ám hálás voltam azért
a pár percért, míg azt érezhettem:
van nekem egy csodálatos, saját sárkányom!



Az Álmodó pennaforgatóknál
Kincses J. fotója alapján írhattunk verset
az alábbi 10 szó felhasználásával:
égi, csoda, misztikus, isteni, ajándék, hála, áldás, sárkány, dicsőség, játék

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése