2022. június 10., péntek

A semmi megtapasztalása


Mikor már érzelmeim kivesztek,
úgy néztem fentről az egészet,
mint ahogy te néztél rám, ha gyűlöltél,
inkább szerettem volna egy horrorfilmet.

Mikor már érzékeim eltompultak,
se érzés, se érzék - belülről elhaltak,
engem csak egy érdekelt: a szabadulás,
nem voltam ideges - ösztön volt csak.

Jött felém a semmi, s vágytam odamenni,
de az érzék helyett semmit nem talált...
Azt hiszem, az egész olyasfajta volt,
mikor túltapasztaljuk a tapasztalást.*

























A Verslista feladata: Asszociáció

„…azt hiszem, olyasfajta volt,
Az érzék helyett semmit sem talált,
Ami megragad, fog és behatol;
Túltapasztalva a tapasztalást”
                                          (T. S. Eliot)
* Az idézett gondolatot az idézés szabályainak megfelelően be is lehet építeni az írásba,
akár részletekben vagy részben is, de ez nem előírás!
Csak engedjétek szabadon fantáziátokat, érzéseiteket,
hadd áramoljanak szabadon gondolataitok, melyeket az idézet indított el!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése