2016. május 11., szerda

Őszre ébredtünk

(haikuban)

Én zöldet kértem,
te feketét akartál,
hozzám sem szóltál.

Befogadtam egy
macskát, mire te folyton
csak panaszkodtál.

Én virágokat
tettem vízbe, a vázát
te törted össze.

Mikor én kértem
feketét, már nem jártam
kedvedben vele.

Én néma voltam,
te mindig kiabáltál,
csendem tiportad.

Befogadtál egy
kutyát - csak én szerettem,
nem is akartad.

Panelt akartam,
tudtam: csak erre futja;
te hitel-kastélyt.

Én nem tévéztem,
neked a mindened volt,
átsírtam sok éjt.

Lelkileg soha
nem passzoltunk, hiába
tettünk nagy esküt.

Mire zöld ágra
vergődtünk keservesen -
őszre ébredtünk.
















Megj.: A Barátok Verslista Szólások/közmondások 7.  2016.. belső pályázatára íródott.
A szólás, melyre a vers született: "Zöld ágra vergődik".
Az írással megnyertem ezt a pályázatot.:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése