2016. május 26., csütörtök

Sebzett madár


Sebzett madár volt az ősszel,
mikor erdejében rátaláltam,
szaporán vert kicsi szíve,
ahogy tenyerembe zártam.
Különös csillag volt szeme,
fény égett tekintetében,
hittem, akarja - erős lelke
segíti majd a túlélésben.
Szinte titkos kapcsolat
mi közöttünk kötődött,
etettem-itattam, szerettem,
figyeltem, gyógyítgattam őt.
Mikor tavaszra megerősödött,
láttam vágyakozását, ahogy
apró szeme kintre szegeződött.
Bárhogy is fájt nekem, hogy
szabadon kell engedjem,
most nem én számítottam.
Ő bajban volt, én csak segítettem.
Elengedtem őt, de még visszanézett,
fürgén egy ágra szállt,
vidáman csicsergett...
Ezután, mint szivárvány,
fel, a magasba szállt,
könnyeim tükrözték csak
az ő boldogságát.


FB - szómegadásos játék.
6 szó: titkos, különös, sebzett, erős, köt, erdejében

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése