2020. július 5., vasárnap

Beteg a cica


Fojtogat egy rejtély,
egy hamis gondolat,
a szolid görcs gyomromban
mindinkább megmarad.

Mi van a cicával?
Nem eszik, csak alszik,
ma délben jöttem rá, ez
nem lehet normális.

Nem almozott, a kajája
így nyilván ráromlott,
máskor három-négy tasak,
most egy sem fogyott.

Rengeteg év nyarát
bírtuk ki hőségben,
nem fogható erre,
hogy ő most másmilyen.

Levert és nem mozog,
ha mozog, csak vánszorog,
azért, hogy kidőljön,
mi lehet az ok?

Új kaját pakoltam,
vizet elé tettem,
ivott pár lefetyet,
de enni semmit sem.

Aggódom érte, hisz'
annyira erőtlen,
csak fekszik és néz,
mi baja, istenem?

Békés és nyugodt,
de egyre csak pihen,
hiába dajkáljuk,
és szombat van, igen...

Idős már, elfáradt?
de most ne hagyjon el!
Annyira sok nekem,
mit viselnem kell.

Drága, drága cicám,
aranyló életem,
hányszor beteg voltam,
s te mentettél engem.

Egy napot még várunk,
s ha így lesz, azután
hordozó és orvos...
bárcsak meggyógyulnál!





















FB - szómegadásos játék.
6 szó: gondolat, rejtély, fojtogat, szolid, görcs, hamis

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése