2016. június 15., szerda

Egyszerű ima


Minden méltatlan
tettem, szavam,
bármi földindulás,
mit én indítottam,
ha jót megvétóztam,
ha meg nem bocsátottam,
ha nem gyönyörködtem,
miben kellett volna,
s nem voltam elég hálás,
miért hála járt volna,
ha bármely mulasztásommal
kárt, bánatot okoztam...
Tudom, bocsánatkérés
nem elég. Túl kevés.
S nem tudom kellőn érezni
a megszokott imákat...
Mit tegyek hát, milyen
penitenciát kellene,
hogy gyakoroljak?
Csak kérlek, nézz le rám.
Szavak nélkül is megérted,
mi bennem van.
Tudod, mi romlott
vagy romlatlan.
Könyörülj rajtam,
hisz' "áldott vagy te
az asszonyok között",
legdrágább mindörökké,
ott a magasságban,
kinek köszönhetem azt is,
mi még hátra van,
engedd, hogy más legyek,
mint méltatlan...
ne hagyj távozni
bocsánattalan.
Ámen.


FB - szómegadásos játék.
6 szó: könyörül, legdrágább, magasság, földindulás, gyönyörködik, áldott

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése