2020. szeptember 26., szombat

Álomban tévelyegni


Alagútban bolyongtam, erőmet elhagyva
reményvesztetten, hidegben, sötétben.
Tudtam, hogy álmodom, s fel kell ébrednem,
de nem voltam képes e fojtó közegben.

Szövevényes utakon jártam, s az útnak
úgy tűnt, vége soha nem lesz, már fáradt
minden részem, nem is értem, miféle
labirintusba keveredhettem... csak remegtem,

s magamtól számon kértem mindazt, mit elkövettem,
mi az, amiért e különleges bánásmódot
úgy látszik, kiérdemeltem... bár alig, de néha
pislákolt némi értelem... nem, nem értem,

miért nem bírok ébredni, mert ebből elég,
vagy ne legyen tovább, ne kelljen álmodni!
Nem akarok tovább árván, félve tévelyegni,
épp csak, hogy tenni-venni, élni, lenni.












FB - szómegadásos játék:
6 szó: szövevényes, hideg, remeg, sötéten, fojtó, pislákol

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése