2022. április 1., péntek

Emlékezés Haramiára 2022. április elsején


Drága kis csőmacskám,
szülinapod lenne...
emlékezem is rád,
mintha ma történne...

Három és fél hónaposként
hoztalak el hozzám,
hulló véráldozatokkal...
hisz' agyonkarmolgattál.

Tizenöt és fél év...
sok mindent átéltünk,
vadóc cica voltál,
pedig szelídítettünk.

Magad módján persze
szerettél te minket,
de csak ha akartad!
Te vitted a prímet.

Szétszedted a házat,
leszedáltál mindent,
eljátszottál sok-sok
elképzelhetetlent.

Mégis imádtalak,
picinyke súlyoddal
hátamra feküdtél
dorombolásoddal.

Életért küzdöttél,
ha orvosra volt szükség,
amikor tehetted,
ott is menekültél.

Kintinek születtél,
vadmacska maradtál,
logikátlanságnak
jó példája voltál.

Kékesszürke bundád
rejtett cirmossággal,
borostyánszín szemed
kiszámíthatatlansággal

csakis te lehettél.
Barkaszín tappancsod
hátam dagasztotta,
beindult traktorod...

Szerintem életed
boldogan élhetted,
remélem, megtettem
mindent, mit lehetett.

Családtagom voltál,
emléked szeretem.
Álmodj szivárványost,
így megmaradsz nekem.



Ma lenne 19 éves. ❤❤❤

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése