2022. szeptember 19., hétfő

Pár sorban


A Kortárs Magyar Irodalom lehetősége: saját folyóiratunk lehet,
ha kitöltjük írásainkkal a megadott folyóiratsablont.
Adott az írásainknak 39, meghatározott főcímmel ellátott A/5 oldal, ez 39 témát jelent.
Ezekhez írhatunk, nincs megszabva, hány vers lehet rajta, lényeg, hogy 1 téma 1 A/5 oldal.

1. oldal témája:


BEMUTATKOZÁSOM


Pár sorban

Gyorsan elszálltak az évek, de azt érzem,
még akár sok apróságra is jól emlékszem. 
Szegény, de szépséges gyerekkorom volt,
az olvasás, könyvszeretet már akkor megragadott.
Írni is szerettem, sokszor megdicsértek,
szóban szereplések viszont megviseltek.
Csendben, leginkább magamban alkotnék,
rajzolnék, írnék, festenék, verselnék…
Munkám is végig a könyvekről szólt,
szavak, mondatok tömege saját részem volt.
Család, gyerekek és munka elvitték időmet,
de nagynéha akkor is írtam már verseket…
Persze csak fióknak, sose látta senki,
nem tudtam, biztos-e, hogy nem nevetnek ki.
Azóta úgy félszáz antológia, e-könyvek,
néhány nyomtatott, és csendes szereplések…

A természet hű társam, imádom az erdőt,
madarat, pillangót, virágot, minden élőt!
Ihletet adnak ők, s a látványos égbolt
mindig hatást tesz rám, mindent lefotózok.
Minden impulzus, gondolat és érzés
átköltözik belém, s a szavakba öntés
kell nekem, mert harmónia, zene a léleknek,
így érezhetem magam is teljesebbnek.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése