2022. szeptember 27., kedd

Nagy vihar volt


A Kortárs Magyar Irodalom lehetősége:
saját folyóiratunk lehet, ha kitöltjük írásainkkal
a megadott folyóiratsablont.
Adott az írásainknak 39, meghatározott
főcímmel ellátott A/5 oldal, ez 39 témát jelent.
Ezekhez írhatunk, nincs megszabva,
hány vers lehet rajta, lényeg,
hogy 1 téma 1 A/5 oldal.


A 9. oldal témája:

VIHAR

Nagy vihar volt

Nagy vihar volt aznap, sosem felejtem.
Én éppen egy üzletben rekedtem
munka utáni bevásárlás folytán,
üvegen át a vészjósló sötétet néztem.

Ilyen viharban az esernyő annyit ér,
mint halottnak a csók, magához nem tér.
Hogy is induljak el? Megbabonázva
többen is néztük, tán egyszer csak véget ér?

Dörgött, villámlott rettentő ijesztőn,
vastag faágak repültek észvesztőn,
két óra is telt, mire csendesedett,
nekiindultam, jussak túl ezen az időn.

S mikor végre egyszer mégis hazatértem,
otthon rögtön Balatonná vált minden.
Tetejébe még te is rám förmedtél,
jobban jártál volna kicsit csendesebben.

Bent háború van, kint meg dúl a vihar,
Nyugalom kellene, nem ilyen zűrzavar.
Bár a vihar eláll, kivárja az ember,
de veled mit kezdjek, melletted minden baj.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése