2016. március 21., hétfő

Kecske


Kecsketejes szappant vettem,
kellemes a kéznek,
nem kemény, sőt lágy és selymes,
jót tesz majd a bőrnek.

Kecskéről jut eszembe egy
gyerekkori emlék,
falun voltam, a legelőn
elvoltak a kecskék.

Bokor mögött kuporogtam,
észre ne vegyenek,
féltem, hogy majd "felszarvaznak",
hogyha felfedeznek.














FB - szómegadásos játék.

 Kivételesen elhoztam ide a 4 megadott szavas csoportból egy verset. Onnan ez idáig még nem hoztam, mert az ott megadott 4 szóval többnyire 4 soros versikék születnek, melyek sokszor igen összefüggéstelen, képtelenül össze nem illő  megadott 4 szóból összerakottak. Igyekezni szoktam azért némi összefüggéses és természetesen rímes dolgokra törekedni, de nem tartanám a költészet fogalmába különösebben illőnek -  inkább játékos kis feladványok - jókat derülünk olykor egymás megoldásain. Ez most kivétel, mert szerintem nem olyan rossz.:)
4 szó: kecske, kemény, szarva, kuporog

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése