2016. március 31., csütörtök

Nem rajtam múlt...


Jó rég történt, az időben
nem volt mobiltelefon,
sőt, hát azt is elmondanám,
vezetékes sem nagyon.

Megismerkedtem egy sráccal,
megbeszéltük a talit,
ám amikor menni kellett,
tehettem én akármit...

Merthogy a busz jól kimaradt,
egyféle járt mifelénk,
félóra a következő,
kizárt, hogy odaérnék.

Elindultam így hát gyalog,
rizikós, hogy felérek,
láttam is, hogy ez erővel
akár hazatérhetek.

Szokásomtól eltérően
megpróbáltam stoppolni,
ámde aki végre felvett,
elment félre, tankolni.

Kiszálltam és próbálkoztam
bárki mást is megkérni,
egy biciklis úgy gondolta,
tud rajtam segíteni.

Mikor öt perc híja volt még
a megbeszélt talinak,
defektet kapott a járgány,
ez bizony nem mázlinap!

Utam további részénél
megpróbáltam rohanni,
amikor a cipőm sarka
elkezdett, biz' lötyögni...

Ki is tört az pár lépésre,
így milyen már "fellépni"?
Úgy döntöttem, ennyi elég,
nincs már miről beszélni.

Minden követ megmozgattam,
igazán nem mondható,
lustaság vagy feledés volt
e szerencsétlen akció.











Megjegyzés: 
A Barátok Verslista Szólások/közmondások 2016/6. belső pályázatára íródott.
A szólás: "Minden követ megmozgat."

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése