2016. március 2., szerda

Kék perc


Volt, mikor úgy szabadultam,
kifosztottan, csalódottan,
hogy tényleg mindegy volt
minden veszteségem,
csak hogy végre szabadultam!

Saját feloldozásra várva
magamnak égető szükségű
szabadságot adtam.
Akkortájt az sem érdekelt volna,
ha örökre magamra maradhattam.

Az emlékeket átszűrve s feldolgozva
józan ésszel mindent helyre raktam,
s tudtam, meg fogom érezni azt,
mikor magamat feloldozhattam.

Magam rabsága szabadság volt
minden múlthoz képest...
Aztán jött a csodás kék perc,
mely villámcsapásszerűen megigézett.

Érezni muszáj, tudat is kell hozzá,
felfogni: a szív mikor nyitott rá.
Mert a kék perc olyan tiszta,
ha a szív még nem lenne kész, s nyitva,
nem történne villámcsapás,
mert elmaradt a feloldozás.


FB - szómegadásos játék.
6 szó:  villámcsapás, feloldozás, emlék, kék, perc, megigézett

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése