2016. május 22., vasárnap

Viharos évek


Vihar előtti szélcsend...
Már látom, hogy veszélyes lenne
bármit szólnom, tennem,
olyan lenne minden,
mint sűrű olaj a tűzben...
Ilyenkor azért legalább azt tudnám,
ha neked mással van bajod,
miért nekem kell fizetnem?
Persze, tudom - kéznél vagyok...
Igyekszem úgy lépni és messzire kerülni,
hogy neked megfeleljen,
de nem tudom, meddig bírom még,
a pohárba hány csepp kell még férjen?
Ha van némi értékem, még az is
elvész így e nagy rettegésben.
Ellenállok sokáig a felismerésnek,
hogy nekem ez... emészthetetlen.
Türelmes voltam, toleráltam...
minden döntésemet halogattam...
végül tettem, amit - jól tettem.
Régen rájöttem, lehet senkinek,
de neked nem szánt engem a jó isten...












FB - szómegadásos játék.
6 szó:  ellenáll, lép, érték, veszélyes, vihar, szélcsend

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése