2020. június 7., vasárnap

Pusztító álom


Valamiért álmomban szabad ég
alatt aludtam.
Zord, komor érzéseim voltak,
teljes álomtalan... 
Felriadtam arra, hogy az ég
bezárult felettem...
Hogyan lehetséges ez a fakult,
üres, nagy "semmi sem"?

Nem voltak fák, madarak, Nap vagy
Hold, csillagok sem,
sebesen járt az agyam, itt a vég?
Semmit nem értettem!
Egyedül maradtam vajon a világon,
az üres semmiben?
Rémlett, tán álmodom, fontos lenne
tényleg felébrednem...

Elhagyatottnak, árvának lenni nagy
kiszolgáltatottság,
s az is, ha eltűnik hirtelen minden,
minden bizonyosság.
Az álom megviselt, az embernek
apró porszemsége
lesújtó döbbenet... s ha nem érti senki,
valahogy... vége.

















FB - szómegadásos játék.
6 szó: zord, fakult, ég, zárul, felriad, sebes

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése