2021. május 8., szombat

Tudom, mit nem érek


Mióta erősítem magamban a hitet,
hogy talán tartós a gyógyulás,
nem határolódom el az alkalmaktól,
ha adódik a lakáson kívül más.

Néha magas a léc, pedig látom korlátom,
rég tiszta előttem minden, mi akadály.
Lehet mégis, csak a tény, hogy élek,
rám és elém tár többet, mint a szabály.

Ám mégsincs önbizalmam annyi, mint tág világ,
Ásó-kapa sem kell, tudom, mit nem érek,
bár ne lenne szükség korral, egészséggel
ennyit küszködni - mást terhelni félek.
























Valamelyik irodalmi közösségben találtam és jegyeztem fel
9 db megadott szót, mellyel írjunk verset.
Sajnos, nem tudom biztosan, honnan erednek, csupán
magam számára írtam meg a feljegyzett szavakból a verset.
A 9 szó: tág, határol, él, ha, tár, ró, gyógyulás, ásó, rég

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése